DAG MED BRUDARNA OCH NATT MED ALMA

HEJJ

Fick ställa klockan på 10 idag, annars vet jag att jag hade sovit till minst 1 :o
och sånnt hinner man inte med! måste börja vänja mig lite. snart ska man gå upp vid 6 varje morgon?
Jaja, nog om sovandet..
Jag och agnes drar oss till alma vid halv 5 ung, sen drar dom tre moppegrilsen in till tranemo.
Agnes åker hem sen på kvällen, synd ..
Och jag och alma åker tillbaka till sjötofta.
hoppas det INTE ragnar :) "kära gud"
Så nu blir det väl bara till att duscha, slappa lite, packa, äta sen dra (y)
Nu tackade jag nyss ja till att passa elias till typ 4.
Men det blir vä lbrabra! Så jobbigt är det faktiskt inte! han klarar ju sig själv :)
Det får bli en gammal bild på mig, agge och almus från i vintras? :)
Det måste göras om för vio hade ju fett kul!

PUSSIS



haha usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0