DET NÄRMAR SIG HELG

HEJHEJ!

imon är det äntligen fredag, helg!
ingen sovmorgon dock. men det gör inte så mkt :)
på fredag vet jag inte vad som händer, sen på lördag drash jag till svenljunga (texasdagen) och spenderar dagen/kvällen med stina, filip och henke ? det blir trevlans!
sen åker jag med filip hem & på söndag drar jag hem till lilla mjöbäck igen.
hoppas nästa vecka inte blir föööör jobbig. lisa är trött.

PUSSEN


DAGENS KLÄDER:

Haha, fult med ansiktet där, men det skulle egentligen inte synas ;p

*
röd, vit, rosa blommig tröja (kofta) från H&M
*
vitt linne från ginatricot
*
en slags tröja över linnet från eve
*
blanka tights från ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0