FRIDAY I'M IN LOVE, TYP? :)

HEJJJ ! :D

Nu är det äntligen fredag. och det är as nice !
ska till ullared med brorsorna snart och köpa någon sak ? och goooodis (a)
har bestämt att detta är sista gången jag ska äta det ! eller aa, försöka minska (a)
på måndag ska det inte bli något godis på hela veckan ! bara om man hittar på ngt med kompisar eller något då det kan va lite mysigt :) men inte annars !
för övrigt. ikväll blir det nog mys här hemma, sen på lördag drar jag till svenljunga som jag typ skrivit några gånger? :p en sak till :o jag typ älskar min klass nu ! den är mysig :)
och jag saknar redan emma och dom andra !
men helgen går som en raket..

PUSSEN



för övrigt, jag älskar att ta kort !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Ja han är supersöt! :)

TACK så jättemycket, kul att höra Lisa!

2010-08-27 @ 19:18:55
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0