SISTA DAGEN INNAN SKOLAN

HEJHEJ!

Erika kom till mig idag. vi gjorde en fräsh drink och bakade kladdkaka. före det åt vi lite tacos.
skönt att få i sig lite mat innan så man inte mår illa av kladdisen sen ;)
vi kollade på "what happens in vegas" som jag typ sett några gånger (a) men den är bra (y)
sen kollade vi på "björn gustafssons" film... det har varit väldigt konstigt väder idag. sol-moln-blåst-regn-sol-ösregn-måln typ :p
men skönt att bara slappa.. blir till attg duscha nu, sen datan liten stund.. men måste försäka lägga mig någorlunda tidigt idag och hoppas på att jag kan sova! för imon går jag upp halv 6. Ååååh herre min jesus!



PUSSIS

gjorde en film till erika idag med :p
typ lite bilder från våran sommar 1789 :)
nää, 2010 ! kul jag är va? (a)
aja, som sakt, från 2010, men dock kund ejag inte ta med alla :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0