8 dagar kvar


japp, nu är det bara 8 dagar kvar till julafton. så härligt !
äntligen lite ledigt och spännande paket. efter julafton ska jag iväg och köpa det jag inte kommer få som jag verkligen vill ha :) sen måste det köpas något till nyår också. för snart är det 2011 !


blus, ginatricot 249
finns även en liknande på jeansson som är lite finare för 299



svart klänning 299 only

shortsdress med tunn överdel för 499 kr på modekungen
fast jag vill ha en med långa ben :) denna är mer till sommaren

dagen idag har varit slapp. iaf i skolan. kom sent pga bussen. kolla film på engelskan, sen idrott. som var den roligaste hitills, shit asså ;) låg ner och skratta. vi körde massa olika bollsporter.
sen fick vi inställd service, så började vid 10 och åkte hem vid 10 över 1. bara för att bussarna inte går den tiden vi ville hem ;) sen efter skolan hjälpte jag mamma att jobba i 90 min. tjänade 150, något iaf ! ^^


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0