it´s true


hej alla ! har inte så mkt att säga just nu. är bara nere och allt känns tråkigt och meningslöst. men hoppas det händer något snart så man får upp humöret och ler igen. jag vill ha sommar och värme.


Jag tänker på dig.
Folk skriker runt omkring mig, men jag hör inget.
Jag tänker på ditt ansikte, ditt skratt och din röst,
och jag kan inte förstå att du har lämnat mig.
Det spelar ingen roll att det inte var ditt fel,
att det inte var meningen, det gör ont ändå.
Du har gjort mig trasig.
Jag vet inte om jag någonsin kommer att våga släppa in kärleken i mitt liv igen.
jag behöver dig och det vet du.
Varje dag så känner jag hålet som värker i mitt hjärta,
hålet efter den del av hjärtat som tillhörde dig,
den del som du tog med dig när du lämnade mig.
Jag vet att du inte kan komma tillbaka,
och jag har en stor besvikelse kvar inom mig.
men snälla förstå att jag saknar dig.





kärlek gör fan ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0