lite fix inför jul + skador :)


hejsan alla julaftonslängtare!? ;)
idag blev det gekås med familjen. köpta julklappar och toning till mig själv. när vi kom hem gjorde jag och syster julgodis. mumsigt (y) sen såklart jag har skadat mig idag med. först fick jag en papperskartong på näsan. sen lekte jag med katten så han rev mig på foten. det sved och kom blod : o så fick jag och tobias en matta idag. supernice. så skulle jag flytta vårt soffbord så sa jag till tobbe: jag kan lyfta den själv :) så fick jag såklart bordsskivan på foten ;) sen skulle jag visa han en sak så jag slog i handen i bordet. lyyyyckat lisa lyckat ;)
imon åker vi till varberg och är med släkten. gummekaka. som jag dock inte får längre. men ändå kul att träffa alla. för på julafton blir dte bara vi, mormor & morfar & min moster och hennes kille.
den 25 åker jag,sanna och tobias till pappas sida och firar jul nr 2 ;) haha gött !

fast den är mer svart. inte så röd

och typ en sån matta :)

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0