ny vecka


hejhej


egnetligen spelar dte faktisk inte så stor roll, men liite tråkigt när man inte har så många besökare. är jag tråkig? :p uppdaterar jag för lite? men det är nästan roligare som det är nu ifs . för nu är de flesta som kollar sånna som jag känner :) menmen ;) har över 50 iaf (a) haha
idag hade vi redovisning, imon har vi dataprov, på onsdag har vi matte prov och på fredag har vi ett engelska test. aldrig haft såhär mkt förrens nu :p
jag va så trött efter helgen så igår gick jag och la mig vid halv 7, jaa.. det stämmer, halv 7 på kvällen. kan ju säga att det behövdes ;)
har inte mkt mer att säga just nu faktiskt.. ska in och äta, sen göra klart jobbet ! eller göra klart och klart, men va nära på att bli klar iaf.


PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0