sista dagen sen aldrig mer 2010


jaa, nu är det ett nytt år ikväll och jag är typ taggad !
sorry för vääldigt dålig uppdatering..men har varken hunnit eller orkat.
igår va jag i gbg med erika, emma, brorsan och martin. hittade massor (a) så nu har jag bara 200 kr kvaaar på mitt studeibidrag som ska räcka i en månad till.. omg. men jag blev nöjd med mitt köp iaf! ni får se bilder på det sen när jag orkar ta kort. haha ;) nu har emma nanat här i två nätter och det är nice! hon tonade håret på mig igår och kan säga att det blev väldigt mörkt ! men jag blev nöjd ;)
hopp, finns inet så mkt mer att skriva än att jag hungrar ihjäl och funderar på att väcka emma så vi kan dra in och äta frukost :)
men laddar upp lite bilder från förra nyår sålänge.


hoppas vi inte lyckas med detta ikväll också ;)

klockren !

agnes & emilia på fullt ös ! ;)

rasmus håller tal för henke. så gulligt ;)

haha, ojojoj.. synd att dte inte var mer än ett år sen dedär ;)


snart blir det ett nytt år

fan va vi är bra !


PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0