I VARBERG, INGET FÖR MIG

hejhej!

Gick upp 05.30 för att äta och ta på mig innan jag började jobba kl.6
Om jag är ärlig så var det inget för mig.
Sitta på knä och srypa fram, och kolla efter FINA jordgubbar som inte får vara för små, inte för mjuka, inte för fula, inte för vita. jaa massor.
Fick ont i ryggen och blev varm med regnkläder och gummistövlar som man skulle ha på sig.
Jag vill mer jobba på ett ställe där man inte behöver göra samma saker hela tiden.
Där man träffar nya och roliga människor som man kan prata med också.
nu ligger man i ett land och plockar själv.
Ett cafe eller något sånt skulle nog passa mig bättre.
Får se om jag klarar detta så länge till.


PUSSIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0