DEN UNDERBARASTE VÄN JAG HAR ! <33




Erika Trulsson, va ska jag säga?
Sen jag började umgås med dig kände jag mig gladare. varje dag blev så otroligt mycket roligare.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. alla minnen vi har, hade du inte varit min bästa vän had ejga inte haft dom underbara minnerna med dig. Har aldrig så kul med någon annan som jag har med dig.
vi är så lika du och jag, jag tycker vi är bra (a) och det ska vi vara stolta över!
jag grät sönder när du sjöng denna fantastiksa låt, allt gick verkligen rakt in i hjärtat.
vill aldrig förlora dig stumpan. du är så värdeful för mig.
Din lisa finns alltid hos dig, vad som än händer står jag vid din sida <3
älskar dej föralltid! <3


här är texten för er som inte hörde:

Free-

Vers 1:

Darling, you have made me new. The way you smile it shines all over you. Every day that is passing by, you’re always there by my side.

Ref:

Days of happiness passes by. You make us fly high in the sky. So never go away from me, cuz with you I feel free. Youre lovely eyes are like the biggest ocean, and I know you wold never tell lies. So never go away from me, cuz with you I feel free.

Vers 2:

Friendship is when you are near. When you’re not here I feel the fear. You’re a part of my heart, and when you cry fells like I’m gonna die.

Första del av ref:

Days of happiness passes by. You make us fly high in the sky. So never go away from me, cuz with you I feel free.

Sticket:

I hope you will have a good time in youre life together with me.

Andra del av ref:

Youre lovely eyes are like the biggest ocean, and I know you wold never tell lies. So never go away from me, cuz with you I feel free.



Kommentarer
Postat av: DIN IKA<3

Jag älskar dig Lisa!

Du gör mitt liv så otroligt roligt, och utan dig skulle jag vara luft.

Jag är såå stolt över att vi är Ika och Isa, och bästa vänner(a)

Och jag finns hör för dig gumman, föralltid!<3



Btw: Jag ska mula sönder dig med glass när du kommer till falkenberg!;)

2010-06-28 @ 21:58:51
Postat av: DIN ISA<3

utan dej är jag luft.

jag är så oerhört glad att jag har dej!

finns alltid för dej med. vi är alltid bästa vänner! :) love u <3



höhö, tror du vah ?? ;)

2010-06-29 @ 22:09:04
Postat av: DIN IKA<3

klart att vi är ! :D love you too <3

jag tror inte jag veet.. ;) <3

2010-07-02 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0