1 advent


kan börja berätta att jag och erika hade det mycket bra i göteborg i fredags. det va jätte mysigt :)
köpe dock inte så mkt eftersom jag måste ha pengar för att köpa saker till andra. för snart är det jul !
i lördags, igår åkte jag och erika med mamma till borås. så vi fikade sen drog jag och erika å kollade runt :) jag köpte ett par skor och nit armband med guld. sen på kvällen spela vi wii, snackade, filmade, drog till kinna med tobias och jimmy (y) niiiiiice ! så träffa vi felicia och johanna också :)
sen på natten kom tommy och oscar. kollade på american pie band kamp till kl halv 6 på morgonen.. så jag kan ju säga att jag sov rätt länge. mamma väckte mig halv 2 och jag var dö trött ! hehe, så äre. skylla sig själv.
imon är det skola. inte okej! men får hoppas på en snabb vecka så man får helg igen :)
din sko 499 kr

gina tricot 199 kr

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0