GÖTET MED ERIKA



Hejsan

det var så skönt att vara lediga idag! och eftersom vi va det så drog vi in till gbg och har varit där hela dagen :)
det var jätte kul och mysigt. det får vi göra om (y)
eftersom det är julafton snart så köpte jag bara en mössa, ett par vantar och en fondation.
imon kommer erika hiiiiit och vi ska ha de nice !
just nu kollar jag idol, eller aa.. nyheterna nu. men jag hoppas, hoppas, hoppas att inte Olle, Jay och Linnea åker ut! minnah är den jag gillar minst.
Olle vinner. Jay 2a och Linnea 3a :)


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilka gosiga vantar och mössa! Vill oxå ha!!!!

2010-11-27 @ 12:15:32
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0