har knappt tid


hejsan !
skolan idag var helt okej, förrutom att jag det var några som var lite k**a .. hmm, inga namn ;) haha.
imon är det fredag, blir att kolla på skoj och ploj. även på lördag. sen vet jag inte vad som händer. se om det finns någon fest eller ngt. just nu sitter jag med surrande irriterande och äckliga flugor. dödar en efter en och det kommer bara fler.
hm.. just det, mn blogg börjar bli rätt tråkig när jag bara lägger inte bilder på mig själv och skriver vad jhag har gjort, kommer göra osv. ska försöka förbättra den lite ! men känns som att jag varken orkar eller hinner lägga massa tid på en blogg. men får se! lite förbättring går nog att fixa :)


dagens outfit
slitna jeans
ljusgul tubtopp
svart kofta

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0