har varit hos alma


hejhej

har varit lite dålig på att uppdatera men jag kom precis hem från alma :)
har varit i tranemo & pratat med lite folk. sen träffat jonte en stund när vi kom hem. och eftersom vi var väldigt trötta så gick vi och la oss rätt tidigt. och idag har vi spelat in BÄSTA IDEN 6 ! bäst ;) sen lagat supergod mat, kollat film, bakat. aa :) nu sitter jag här och lyssnar på musik och undrar på vad jag ska göra imon?
jag måste plugga lite någon gång på lovet också. prov när vi kommer tillbaka. uscha, hata.
i can´t stop thinking of you. make me happy, please.



nu kommer lite bilder från när jag var hos alma och våran video :)




PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0