Thursday

hejhej !
skolan gick fort som vanligt idag men lilla emma är sjuk :( krya på dig !
kom hem för inte så länge sedan. domdär bussarna tar ju en tid. men nu är jag ju iaf hemma. ikväll blir det att plugga matte, ut & springa, duscha, slappa lite, datan eller ngt :) fredag imon. äntligen !
men lisa har panik. vad ska jag ta med mig för kläder? :/ man ska ha 2-3 ombyten. vad ska jag ta med mig ?? HJÄLP :s
typ skjorta, blus, svart nättröja med svart linne, tights, jeans ??  aja, det ordnar sig säkert :)


eller denna rosa ?
eller min vita tröjja ? hmmm

KRAMEN & KYSSEN

Kommentarer
Postat av: sanna

ta den vita tröjan!

2010-10-14 @ 19:59:35
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0