YEEY

IGÅR : var jag och emma i tranemo med filip, daniel, rikard och josefine. lagade tacos, kollade idol, dock hörde vi inte så mkt på det braaa folket som sjöng utan mer filip larssons underbara röst och gitarr ;) aja, sen efter idol cyklade vi ner till ica. bara daniel som orkade emma upp för alla backar ;) hmmm..
jag och emmis sov över, och nu är jag hemma. ikväll blire nog bara att ta det lugnt.
Tack för igår ! var skitnice ! ;) tog inga bilder, men filmade lite med filles mobil. men det kommer kanske sen ;)

men jag lägger in lite videoklipp på mig och ika bara för att jag saknar henne<3





MER FINNS PÅ WWW.YOUTUBE.COM  ; LISAERIKA94 :)<3
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0