Blött ? ohja !

Slutade tidigt igår och inte en enda plutt va hemma. så fick gå i det "underbara torra" vädret. *host* gick två kilometer på grusväg i bara SOCKAR !! skorna skavde så tänkte det är bäst att gå med sockar. för jag är smart. hihi typ :) aja, efter jag gått min runda hem i pina och smärta så kom filip efter ett tag. han stannade tills idag. och vi gick upp 05.40. är lisa trött? kan man säga ja :o men har haft en sjukt rolig dag med myyycket skratt !

Edvin- Du kan ju slicka på hennes snea tand !
HAHAHAHA, bääästa !!
Sen kom daniel, (våran lärare)
- hampus, har du bondgård med yhaaaa ?
hampus- aa, och knorr knorr och massa ljud ^^
daniel- hade jag varit du hade jag tagit ett stort gevär och bah, BOOOM !! sen kört över dom med en
..något .. minns inte (a) aja, kul vare iaf. jag och emma hade väldigt kul idag med. vi är bäst !

bilder från min runda igår. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0