JAG ÄR HAPPY !!

ORIENTERING IDAG sen någon föreläsning som sög :) men orienteringen var ändå rätt kul. sprang med fanny, emelie, alice och emma, det var nice !! men det blev myyycket lera och vatten men det gillar vi ;) bara att när vi var klara så skulle vi tillbaka till skolan, och det är en bit kan jag lova. så jag och emma tänkte, aah, vi tar en genväg, och det kan man säga att dne inte var xD gick igenom en stor kohage med massa höga grästoppar. så när vi kommit upp för en så såg vi ner och där var dte typ en litenliten sjö.. eller jättejätte stor vattenföl :p så skulle vi gå runt med dte var ju massa små åar överallt.. haha shit ^^ massa lera, aja, vi kom fram iaf ;)
nu är det inte världens bästa bilder, men kameran på mobilen var det ända jag hade :p
HAHAHAHA, kan ju säga att jag skrattat idag ;)





TORDAGEN !!
har två lektioner, börjar sent och slutar tidigt. sen följer emma med mig hem och nanar hos mig :) kan det bli bättre? sen ska vi tagga som fan inför fredag !! jiiihaaaaaa ;)

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0