SÅ MYCKET ATT BERÄTTA

HEJJ !

fredag: borås med erika & sofie
lördag: sofie kom hit
söndag: vi stack till tranemo

okejj, lite kortfattat där :) fredag finns inte så mycket att berätta om, förrutom att jag och sofie köpte biljetter till insparken den 11 sep. I lördags kom sofie till mig. vi gjorde allt möjligt. kollade skräck, spelade wii (bandhero) och vi ägde (y) (a) sen dansade vi loss, åt godis, chips med dipp och cooooola :D sen kom malin in och tog med oss ut till ladugården. där mamma hade 80-tals fest. alla var sååå snygga ;) och jag och sofie gick upp och dansade. vi var nog uppe till klockan 5 ung (a) sen dagen efter var vi trötta. men kom ändå på iden att åka till tranemo. så vi gjorde det :) kollade match, sen följde vi med min älskling hem och va där en stund.


Ett knäppt videoklipp från natten ^^ kommer mer sen, men har inte orkat lägga in alla än :)


älskar dej sofie ohlsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0