F Ö R L Å T



men inte orkat uppdatera. knappt haft tid heller.
men nu så kommere lite saker från de jag missat skriva om ;)
hm, gäller bara att minnas med. eh.. jag berättar om helgen ist.
i fredags kom tommy så åkte vi till svenljunga & hämtade upp alma.
kollade volleyboll sen åkte vi hem till almis och sov där tills på lördag
då jimmy & tommy skulle till hallmstad så de släppte av mig och alma i ullared
där vi gick runt, sen åt kinamat. mumsigt må ja säga ! jag är deras nya stamkund ;)
på kvällen va jag med tommy ända tills idag då vi bara har tagit det lugnt.



fredagens outfit



sådär, lite bilder från festen
i dalstorp då som tillbringades
med emelie, erika, martin &
tommy förra fredagen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0