hejsan svejsan


vill verkligen bara kolla på sommarkläder nu !!
är så fruktansvärt sugen på att köpa de, och framförallt ha sommar
men får vänta ett tag till. bara vitt ute. blöblöblö
sitter och kollar på vår/sommar kläder nu.
även om de inte finns så många sommarkläder.



Gina tricot 149:-

Gina tricot 149:-

H&M 129:-

Bikbok 299:-

H&M topp 129:- underdel 99:-

Bikbok biker pants 299:-

Gina tricot 299:-

Nelly 299:-

Modekungen wedges-simple 399:-

modekungen 549:-

Gina tricot kristen zip jeans 499:-

Bikbok 499:-

G-star 1195:-

Bikbok halliwell dress 499:-

Vila taormina pant 349:-

Nelly 899:-

Diesel 1099:-

junkyard svea petra klänning 699:-

HAHAHA, det fulaste jag har sett ;)

Friis & Company 649:-

H&M linne 80:- shorts 149:- halsband 50:-

Fred perry 599:-

junkyard hoxton chinos 599:-

Vila 399:-


DE VA DE!

puss på er !

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har det vita linnet från HM med en svart rosett på. Det var jättefint!

Och så gillar jag bikerpantsen från bikbok och den svarta jackan.

Och jag vill ha såna vila taormina pants. Så snygga!!

Det var mycket snyggt du har hittat!!



Fast en del grejer var riktigt dyra och inte ens så snygga. Tänk på att alltid köpa det som är skitsnyggt. Då är det ju alltid skitsnygg liksom!! så brukar jag tänka. Onödigt att lägga pengar på kläder som är sådär.



Som den svarta blusen t ex den var jättefin och den kan du ju ha både till fest, kalas och skolan. Jättebra!

2011-02-05 @ 17:27:10
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0