nu behövs uppdatering


tjeeena !
nu minns jag inte va jag skrivit om, men nu är det iaf lov och det är niiice som !
i fredags kom alma & sov till lördagen då vi åkte till borås och bada med jimmy och tommy
men smarta jag glömde såklart badkläderna, så fick låna almas & ta ett snabb bad med bara tommy.
sen blev de stan & jag köpte detta linnet. sen blev de inte mer, va ba tvungen att ha ngt nytt till fredag.
yaya, väl hemma på lördagkväll va jag och alma hemma själva och sjöng så vi fick ont i halsen, dansade,
spelade in "bästa iden 7" och massa buusibus :)
senare kom tommy, och vi va all the night.
nu är jag trött :o men får inte lägga mig för ikväll blir det solsidan !! ;)
tommy är så gullig, han har tagit ledigt från jobbet för att va med mig imon på ALLA HJÄRTANS DAG <3
ha de bra alla så hörs vi, orkar inte skriva mer nu så :)

byye


Linne från H&M 349:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0