behövs uppdatering



jaa, kände att de va dax nu.
hmm va berätta jag om senast.. aa, justde
jag va inte i skolan i fredags. stannade hemma och chilla, sen kom tommy så va jag med honom, efter en stund åkte jag till alma. vi kolla film, åt godis, va ute, snacka och massa kul. inte träffats på evigheter. dåligt !
hade de as bra iaf :) kom hem på lördagen. så om jag minns rätt va jag med tommy? tihi
vi åkte till borås. fast dock helt i onödan, bara för att min smarta pojk kollat fel på öppetider ;)
yaya, i söndags drog vi till gekås. hitta lite smått. sen åt vi på en skiiiitgo kinaresturang . mums :)
sen har jag och mamma bakat smarriga NYTTIGA muffins utan socker, fett eller vitt mjöl.. de ni ;)

Fredag

Fredag-Lördag

Söndag


nästa helg blir det volleyboll på fredagen och hoppas på fest på lördag!


PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0