S I C K


jaa, kände mig krasslig redan i söndags så bestämde mig för att stanna hemma idag. och det var verkligen skönt må jag lova. har kollat massa i matteboken, suttit här, kollat tv och bara tagit det lugnt sen har jag druckit massa varma saker,  en mugg varm oboy, te, två muggar varmt citronvatten, ingefärate och lite mer :)
nu blir det sängen, för imon blir det att gå upp kvart i 6 för att fixa sig till skolan. då det blir matteprov och en jopbbig, lång tisdag.


PUSS PÅ ER








Ohh, hitta massa söta bilder på min lillebror när han va lite mindre. lägger upp några ;)




Kommentarer
Postat av: stolt storasyster

åh, jag är så stolt över att jag har så söta syskon!!

Smart att dricka varmt! Duktig flicka! ;)



Hoppas att du blir bättre!



Love you!!

2011-01-17 @ 21:57:46
URL: http://sannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0