LISTAN

tjodelo !

såhär såg man ut idag då



bara skola idag. sen i morse fick jag reda på att mammas farmor dött. sen har jag grymt ont i nacken efter vurpan i lördags. sucksuck. men varit helt okej idag ändå.
nu hoppas jag bara att veckan går fort. jag vill ha fredag !

jag har tänkt göra en egen lista på vad jag ska lägga upp varje dag.
det kanske gör att jag verkligen kommer ihåg och orkar uppdatera bloggen.
sen kan det säkert komma saker emellan som jag vill berätta om
men vi kör på detta,

dag 1- bild & text från när jag var liten
dag 2- min klädstil
dag 3- om mig
dag 4- min fritid
dag 5- mina vänner
dag 6- min familj
dag 7- min bästa vän
dag 8- mina känslor till omgivningen
dag 9- hur man gör mig glad
dag 10- min mobil
dag 11- vad jag gillar att stoppa i mig
dag 12- mitt utseende, bilder
dag 13- vad jag stör mig på
dag 14- min musikstil
dag 15- mina favorit tv program


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0