måste skriva av mig

Varför kan inte allt vara som förr.
Det var så mycket bättre då. Om jag spolar tillbaks till 2008, 2009, 2010.
Kanon! speciellt sommaren, och speciellt du. Du var underbar och jag hade så kul med dig.
Vi kunde prata om allt och bråkade aldrig. Du var dte bästa jag hade.
Nu är du inte alls den jag blev vän med för ung 2,3 år sedan.
Jag saknar oss, jag saknar dig. gamla dig, det bästa med dig.
Vi skrattade varje dag, vi delade på allt, glädje, tårar, hemligheter och så mycket mer som vi inte längre gör idag.
Vi bara bråkar, tycker dåligt om varandra, ialafall jag om dig tyvärr. Men tycker du inte att du har förändrats så tycker du inte det. men jag vet, jag märker. Alla förändras, men varför måste allt bli dåligt då?
Jag vill ha tillbaka våra tider som fan !! men kan inte det. Det funkar inte.
Sitter och kollar på bilder och klipp från då vi hade som BÄST! - lipar.
Fan, att det ska bli såhär. Men tro inte att jag vill dehär! jag var tvungen att välja detta.
Vi bara bråkar och tjurar på varandra när du nu har tid att vara med mig.
Så tänker jag så mycket på oss tre. vi som hade det sjukt roligt! vi busade varje helg. älskade er tjejer, älskade oss ! gör det fortfarande men känner ingen kärlek tillbaks så släpper hoppet nu om att det ska bli som förr, för så blir det tydligen aldrig igen.

I´m try to forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0