tänk före ni talar

jag gör själv inte alltid det.
det är tidigast som efterråt jag tänker på det.
nej, varför sa jag så, varför gjorde jag så?
därför tycker jag att ni som ser ner på folk ska ta och tänka till.
hade det varit så kul om någon hade gjort så mot er? tror inte det.
det är så lätt att bara slänga ut sig saker.
alla är olika och INGEN är perfekt.
folk klagar på så mycket och vill att allt ska vara enligt dom.
men om vi nu hade sett ut som dom som kollar ner på en.
vad hade dom tyckt då? subba? varför härmar den mig?.
dom enda som klagar är såna som inte vill vara den den är.
man är lika världefull utan märkes kläder och rik familj.
sen är det klart inte bara dom som beter sig illa.
finns massor av goda personer också !
tänk på vem du egentligen vill vara?
den som är snyggast och omtykt av de duma och fake personer
eller vara den som alla tycker om för att du är du.



en sång för alla er som inte pallar mer
men håller huvudet upp och vägrar falla ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0