morgon smoothie

Ja, sitter här och njuter av att vara ledig.
Gjorde nyss en smoothie som fick följa med mig till datorn
varför leta upp resept när man kan ta lite egen fantasi och röra ihop lite, som faktikst blev god! :)
I den lade jag i :

en halv banan
vanilj yoghurt med päronsmak
pytte lite havregryn
mangobitar
hallon
jordgubbar
turkisk yoghurt
eftersom vi knappt hade några hallon och jordgubbar kvar lade jag även i liiiite jordgubbs youghurt


vid 1 åker jag till tommy, sen drar vi till borås och myser lite.
seare på kvällen hade vi täkt att bada. sen någon god mat.
det blir att sova hos älsklingen heela helgen :)
men jobb på lördag-söndag.
det har jag og redan berättat? :p
haha, jaja!
hare asgött PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0