ny frisyr

igår efter skolan åkte jag in till kinna och klippte mig.
blev av med mitt långa, slitna hår och skaffade lugg som jag haft tidigare. när jag var liten och för ett år sedan kanske:) här är e bild från idag, den sista bilden är hur det ungefär kommer att se ut när jag tonat det som jag hoppas att kunna göra snart ! :)




fast dock liiiite mörkare :)

Imon är det ingen skola och det äger !
så otroligt skönt.
Vi är ju så fina :)


mums, här står vi och fetar oss !

ha en super go långhelg nu ni som också har det :)
själv ska jag jobba lördag-söndag. me är ju ledig imon och då blir det att hitta på något med tommy :)
sen jobbar beckis så lite roligare då, hoppas jag ;)


KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0