yeah gekås

tror faktiskt att jag aldrig har varit där?
haha, de va ett skämt ;)
va sugen på glass när jag åkte med bussen så jag och kärleken min åkte till ullared, vi bestämde oss först för att gå in en "snabbis" på gekås. Vi gick upp och åt sen när vi kom ut från gekås var ingen av oss sugna på glass längre ;)
fick iallafall köpt jogging byxor och en fake-one piece. as skön.
nu står älsklingen och diskar, duktigt :)
ikväll blir det tv mys och lite "planering" inför liseberg imon som kommer bli jätte kul :)
IMON ÄRE FREDAG !! fort som fasen går det.
btw, hade min första psykologi lektion idag med, helt jävla okej faktiskt, nöjd med mitt omval !

ha en super duper helg alla godingar där ute !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0