I follow my heart

Jag har hittat en kille som jag älskar. Jag spenderar mycket tid med honom.
Men kom ihåg, jag har aldrig någonsin sagt att jag slutat älska mina vänner för de, att jag aldrig mer kan umgås med dom. Det är ni som har valt. Jag frågar er men ni har så mycket annat att göra och ni frågar aldrig tillbaks. Kommer med förklaringar att jag har ju en pojkvän nu så jag klarar mig nog. Jag vet inte vad ni har fått det ifrån. Ni kommer på egna lögner för er själva. Jag har tagit tag i det men ni har inte lyssnat bara kaxat mot mig, tryckt ner mig, bitchat och allt vad det är. vad har jag gjort? skaffat pojkvän? får man inte ha kvar sina vänner för det?
jag lovar er, frågar ni bara mig så är jag med er, för jag vill!
Men när ni gör annat eller "annat" så är jag med tommy. för han gör det bättre.
Jag har tänkt att prata med er och ge det en chans, även fast det är NI som borde prata med mig!
Hjälper det inte så släpper jag er. Jag orkar inte bära med mig och försöka få er. Ni slängde bort mig, jag struntar i er. ETT försök, sen slutar jag att kämpa för er - då är ni bara dom falskaste vännerna jag någonsin haft.

Detta var självklart inte till alla mina vänner!
absolut inte! det finns så många underbaringar som är mina bästa! <3
Vill säga tack till er att ni stödjer mig. Det är så man märker vad riktiga vänner är <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh ni är så otroligt fina tillsammans Lisa, jag saknar dig också söta människa!

2012-01-24 @ 09:30:02
URL: http://knownaslinda.devote.se
Postat av: jennyjareteg

SVAR: tack så mycket lisa! :)

2012-01-26 @ 11:45:02
URL: http://jennyjareteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0