fräscha till egna shorts



Jag köpte dessa jeans shortsen på lindex för typ 75 kr, när jag köpte dom var de uppvikta och inte slitna.
men tänkte inte på att ta kort på dem, yaya, jag tyckte helt enkelt att dom var väldigt tråkiga så ska snygga till dom ännu mer än vad jag redan gjort, bild får ni när det är helt klart! :)
Vill ni göra som jag så fram med antingen ett par gamla/tråkiga shorts eller varför inte köpa ett par fula jeans på rean? Du behöver bara sax, rivgärn, och jag använder mig lite av en nagelfil också, sen om ni vill sätta på nitar eller annat så gör de me! kom på en egen design och gör dina helt egna shorts som ingen annan har! ;)

LYCKA TILL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0