Shopping i UNDERBART väder

Idag blev det en sväng till lilla borås med erika :)
20 grader bjöd vädret oss på idag. tack! <3
Dock köpte jag kläder för 1300:-
känns mindre bra. men såå nöjd med mina köp, aldrig fel med nya härliga sommarplagg i garderoben :)
här nedanför kommer bilder på kläderna, konstigt ljus men får duga :)
när jag kom hem blev det att springa på rullbandet sen köra min träning, rumpa, mage, lår, armar.
vill kunna köpa shorts snart jue!

inte världens roligaste piercingar, men gött att ha icke hängande att variera med ibland :)
var en svart med också, men den sitter i naveln nu.
blommigt linne

Vit spetsklänning - skitnsygg!

jätte gulligt linne, dåliga bilder jag fick dock..

blommig klänning



NÖJD! :)
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0